دیوونه


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside

دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ، درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !
راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”



نظرات شما عزیزان:

amirhossein
ساعت2:10---18 مرداد 1393
دق کردم !

پشت خنده های تلخی که . . .

هیچگاه کسی به آن شک نکرد ! ! !


MALAKE
ساعت1:39---14 مرداد 1393
ديوونه بازي بسمه
نميتونم ببينم دستاي تو تو دستمه اما دلت جاي ديگست
طاقت ندارم
قراري دارم
ميخوام برم پي كارم
قرار گذاشتم با دلم ديگه تورو نبينمت پاي خودم بسوزمو ديگه فراموشت كنم
قرار گذاشتم با دلم دنبال عاشقي نرم چون آخرش جداييه بخون تو از چشم ترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ساعت 19:35 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ