عروسک


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside

 

جای خالی تو را با عروسکی پر میکنم

همانند توست

مرا دوست ندارد،احساس ندارد

اما هر چه هست

دل شکستن بلد نیست...



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:31---25 مرداد 1393
یاد اون روزایی بخیر
که فکر میکردم
تنهایی یعنی وقتی که فقط کسی خونه نیست...


رها
ساعت23:29---25 مرداد 1393
پیر شدیم

ولی

بزرگ نشدیم


رها
ساعت23:28---25 مرداد 1393
چقد دردناکه که ازش خبر نداشته باشی . . .

جواب SMS تو نده . . .

چند ساعت نگرانش باشی . . .

بعد با یک خط غریبه بهش زنگ بزنی و با دومین بوق گوشی رو برداره . . .

اونوقته که میفهمی دیگه دوستت نداره


رها
ساعت23:26---25 مرداد 1393
هر کسی برای خودش خیابانی دارد…
کوچه ای…
کافی شاپی..
و شاید عطری…
که بعد از سالها… خاطراتش گلویش را چنگ میزند


رها
ساعت23:25---25 مرداد 1393
تهنهایی هزار بار ترجیح دارد به هم آغوشی با تن هایی که روحشان با دیگریست . .

رها
ساعت23:23---25 مرداد 1393

باید عاشق باشی تا بفهمی!

نگاه سرد یعنی چی!

دست سرد یعنی چی!

حرف سردیعنی چی!

درمقابل دوستت دارم گفتنت

سکوت سرد یعنی چی!

باید عاشق باشی تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت

وقتی به سرمای نگاه او برخورد میکند چگونه قلبت را اتش میزند


رها
ساعت23:21---25 مرداد 1393
معلم گفت:
فعل را صرف کن !
گفتم :رفتم رفتی رفت
و سکوتی کلاس را فرا گرفت …
بغض گلویم را فشرد ،
بغضم را شکستم و گفتم :
دلم را شکست و رفت ،
غرورم را له کرد و رفت ،
عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت …
او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت …


رها
ساعت1:39---24 مرداد 1393

داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم...
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...


عمق احساس
ساعت4:08---23 مرداد 1393
عشق یعنی یه دل بودن.... یعنی تلپاتی احساس در سکوت

وبلاگتون عالیه

امیدوارم موفق باشید

شمارو به لینکام اضافه کردم
اگه میشه منم اضافه کنید


sajjad
ساعت3:15---23 مرداد 1393
خب چی کنم؟؟

امیرحسین
ساعت1:53---23 مرداد 1393
سلام وبت واقعا قشنگه استفاده بردیم اوورین موفق باشی

amirhossein
ساعت1:52---23 مرداد 1393
همیشه یکی هست که درد دلتو بهش بگی.........&اما بترس از اون روزی که خودش درد دلت باشه.......&

amirhossein
ساعت3:27---22 مرداد 1393
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮﯾﺪ ....

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﺩﺍﻧـــــــﻪ ﯼ ﻣﻨﯽ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﺯتـــــــــماﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ

ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺗـــــــــﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ

ﮔﺮ ﭼﻪ ﻧﻪ ﺍﺳﻤﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﺳﻢ ﻣﻦ ..!

ﻧﻪ ﺳﻘﻔﺖ ﻫـــﻢ ﺳﻘﻒ ﻣﻦ ...!

ﻧﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ...


شب تک ستاره
ساعت0:56---20 مرداد 1393


لایک

پاسخ:مرسی ممنون.



₦ĀƧĪM
ساعت22:05---19 مرداد 1393

کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے ..

باز هَم دِلَت میخواهَد...

بَعضــے وَقتها .. فَقَط بَعضــے وَقتها ...

بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده ...

هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے!!

پاسخ: خدایا!!!

آنقدر تو خودم ریختم که از سرمم گذشت...

دارم غرق می شم دستت کجاست؟!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, ساعت 5:10 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ