مــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــمــیــــــــــــــــــری


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside

9ff8sri0cdabfu6wp6k5.jpg

ﺍﺳﻤﺶ ﺍﺯ ﻣﻮﺑﺎﻳﻠﺖ ﭘﺎﻙ ﻣﻲ ﺷﻪ .


ﻣﺴﻴﺠﺎﺵ ﺩﻳﻠﻴﺖ ﻣﻲ ﺷﻪ ..

ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﻴﮕﻲ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻳﻦ ﺟﻠﻮﻡ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺑﻴﺎﺭﻳﻦ .

پیش همه بدیشو میگی و 1000 تا دلیل میاری که بهتر شده که رفته

ﺍﻣﺎ ..

ﺑﺎ ﺟﺎﻱ ﺧﺎﻟﻴﺶ ﺗﻮ ﻗﻠﺒﺖ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ.

ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﺸﺎﺑﻪ ﺍﺳﻤﻲ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..

ﺑﺎ ﺍﻫﻨﮕﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﮔﻮﺵ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲﻛﻨﻲ ..

ﻭﻗﺘﻲ ﻏﺬﺍﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ ﻭ ﻳﺎﺩﺕ

ﻣﻴﺎﺩﺵ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ...

ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯﺕ ﺳﺮﺍﻏﺸﻮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻥ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ...

ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻴﻜﻪ ﻛﻼﻣﺸﻮ ﻣﻲ ﺷﻨﻮﻱ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..

ﻭ ﻭﻗﺘﻲ ﻣﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﺩﻳﮕﻪ ﺣﺘﻲ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺳﺘﻮ

ﻧﻤﻲ ﺑﻴﻨﻪ ﻭ ﻧﻤﻲ ﺧﻮﻧﻪ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ .....

مــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــمــیــــــــــــــــــری



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت23:19---12 شهريور 1393
اصلا با این پستت با خاک یکسان شدم خاله

Mahla
ساعت12:51---5 شهريور 1393

اصن دیگ حالم ازش بهم میخوره

پاسخ:آفرین لبخند



Mahla
ساعت21:36---2 شهريور 1393

وای نمیرییییییییی
من در ب در این اس بودم
حمیدرضا واسم فرستاده بود اون اخریا

(

پاسخ:خوشحالم

واسه اینکه من بهت گفتم دیگه به حمید فکر نکن و رو تو خیلی تاثیر گذاشته خیلی دیگه اصن به حمید فکر نمیکنیفریاد



amirhossein
ساعت12:52---1 شهريور 1393
کلافه ام از حس ناسپاس بودنم وقتی دیدم

دختر معلولی خطاب به خدایش گفت:

خدایا شکرت ! مرا در مقامی خلق کردی

که هرکس مرا می بیند (تورا شکر میکند)


امیر
ساعت1:58---29 مرداد 1393
بی تربیت خو دوس پسر نگیر

عاطفه 
ساعت0:23---28 مرداد 1393

سلام من دارم بیمارستان دعام کن

فردا عملم میکنن

برام دعا کن خیییییییییلی زیاد

به بچه ها بگو برام دعا کنن



amirhossein
ساعت19:29---27 مرداد 1393
خَستــــه ام….!

. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!


رها
ساعت18:17---27 مرداد 1393
عطرها وآهنگها بی رحمترین عناصر زمینند!!!!!

بی آنکه بخواهی می برندت تا قعر خاطراتی که

برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی .


رها
ساعت18:15---27 مرداد 1393
مثل کبریت حالتی غریب دارم

انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم


رها
ساعت18:14---27 مرداد 1393
کسی که نشسته است همیشه خسته نیست …

شاید جایی برای رفتن نداشته باشد …!


رها
ساعت18:13---27 مرداد 1393
خَستــــه ام….!
. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!


رها
ساعت18:11---27 مرداد 1393
نمـــی دانـم چــــرا ؟!

ایـن روزهــــا در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم

مـــی پرســــد تـــا مــــی گویــــم … ” خوبــــــــم ”

چشمـــــانم خیس مــــی شـــــود … !


رها
ساعت18:10---27 مرداد 1393
هرچه بزرگتر می شویم

با احتیاط تر می بخشیم...

حتی قلب هایمان را...


رها
ساعت18:06---27 مرداد 1393
جا گذاشتی . . . !

رد خاطراتت را جا گذاشتی

مال ناراضی از گلوی ما پایین نمیرود
بیا برش دار . . .


رها
ساعت18:03---27 مرداد 1393

حـقـیـقـت دارد !

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی

تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه

بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!


amirhossein
ساعت13:56---27 مرداد 1393
خـــوشبختی يعنـــي :

واسه كسي كه برات مــهمه ،

مهم بــــاشی !

همــین !


رها
ساعت1:36---27 مرداد 1393
ای کاش
پتو می تونستــ
دل آدم ها رو هم گرم کنه...


رها
ساعت1:32---27 مرداد 1393
"او" رفت و شدن "ما"

"من" هم که از اولش "من" بودم


رها
ساعت1:29---27 مرداد 1393
به سلامتی همه اونایی که

دلشون هوای آغوش عشقشونو کرده

ولی جز زانوهای بغل کردشون و تنهایی،


هیچ مهمونی ندارن.....!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ساعت 3:15 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ