مرتضی!


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside

دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی.

تموم دلخوشی هامو تو با رفتن گرفتی.

مته حس یه عشق تازه بودی...

مثه افسانه بی اندازه بودی...

روحت شاد ، صدات ماندگار...



نظرات شما عزیزان:

AmirHossein
ساعت11:02---4 دی 1393
بــه بــعــضــیــا بــایــد گــفــت
مــن
تــو گــوش کــســایی زدم
کــه تـــو
زنــگ خـــونـــشـــونـــو
نــمــیــتــونــی بــزنــی و در ری


₦ĀƧĪM
ساعت20:52---9 آذر 1393

همدیگر را لمس کنید در این فرصت کوتاه

به خدا سنگ قبر احساس ندارد...

پاسخ:فدات شم عشقمی.



...........
ساعت19:27---10 آبان 1393

اولا ادب رو رعایت کن همونطور که من رعایت کردم منم میتونستم اسم حیوون بزار سرت...دوما من کاری به رابطه ی تو و نسیم ندارم ...این منم که با تو مشکل دارم میفهمی ؟

با من مشکل داری؟؟؟ببین این راهش نی مشکل داری بیا معرفی کن خودتو.

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 26 آبان 1388برچسب:, ساعت 17:16 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ