دوستانه


Naughty One

Nobody knows what I,m feeling inside

تقدیم به آبجیای خوشگلم.

دوستتون دارم عشقا.

عاشقتونم  عشقم مینا ، آبجی نسیم ، سارای خودم ، الهه جونم.لبخند

تو دنیا بهتر از شما کی هست اصن؟اصن مگه داریم؟



نظرات شما عزیزان:

One-star
ساعت11:41---3 بهمن 1393
دخترم خودش اسمش رو زده بود ماندانا.آخه من از کجا بشناسمش؟

پاسخ:بابایی درمورد اون حرفیدی گفتم شاید خیانت کردی به مامانی


One-star
ساعت21:41---2 بهمن 1393
ماندانا ازت پرسید قالب رو از کجا گرفتی؟
بهش میگی مرسی ممنون..ای خدااااااااا
پاسخ:بابایی من که یادم نیست از کجا گرفتم.اون گفت اگه مایلی بگو لینک کنم گفتم ممنون.بعدم بابایی تو ماندانا رو میشناسی؟؟تجدید فراش کردی شیطون?D:


SAJJAD
ساعت18:00---24 دی 1393
رتو رتو . . . . . . .
پاسخ:هان؟؟


sajjad
ساعت16:14---20 دی 1393
هندونه ای می زارن زیر بغل هم این نسیم و رتو و مینا
پاسخ:حسوووووووووووود.


sajjad
ساعت23:17---18 دی 1393

پاسخ:چه شده است تو را پسر خواهر؟


₦ĀƧĪM
ساعت21:45---13 دی 1393
ممنون ترنم به همچنین
پاسخ:خودت گلی.


mina
ساعت19:24---9 دی 1393
eyy joooonaaaaam ghoboone to bshaam maan taranomaaaaam eshghee maniiii tooo nafasaam khanumaaaaaaaaaaaamm to k zendegimiiiiii bhtaariinee maaaaaaaaaaaaaaaann: X
پاسخ:من یکی فدات عاغای خوشگلم.همه کسمی.عاشقتم دیوونه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 7 دی 1388برچسب:, ساعت 2:13 بـ ه قـلمـ taranom



طراح : صـ♥ـدفــ